❥زیـــنـــب❥زیـــنـــب، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
❤وبلاگ جونم❤❤وبلاگ جونم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
عشق جانم(✿ ♥‿♥)عشق جانم(✿ ♥‿♥)، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

♪ دخــــــــمـــــلـــونـــ❁ـہ های مــــــن ♪

☆♬○♩●♪✧♩

درس در همین حوالی ست...🤭

1400/10/10 10:10
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم😍 و بعله بلاخره منم وارد دبیرستان شدم🤭سخت تر از چیزی بود که فکرش رو می کردم ولی باز با وجود تمام سختی هاش شیرینه🙃

خب شاید براتون سوال شده باشه که رفتم چه رشته ای و من رفتم به سمت علاقم یعنی رشته ی ریاضی🤗

شاید به نظرتون رشتم خیلی سخته! باید بگم که همه ی رشته ها سختیای خودشون رو دارن ولی مهم اینکه بهش علاقه داشته باشی🤩😉

خب از هدف هاتون هم به کسی نگید چون نمیدونم چرا ولی وقتی از هدف هاتون به کسی چیزی نگید بهتر بهش می رسید پس منم فعلا از هدفم در آینده صحبتی نمی کنم...❆♡❆

معلم هامون هم نمیدونم چجوری ازشون تعریف کنم از بس که خوبن😍❤️

یکی از یکی بهتر و خوبتر🤤🌺

از همه بهتر دبیر هندسمون یعنی نظیر نداره(البته دبیر ریاضی پارسالم هم خیلی خوب بود😘)

اگه از خلق و رفتارش بگم آرزوتون داشتن همچین معلمی میشه ولی نمیگم تا حسودی نکنید😁✨)

و و و سال تحصیلی و دوستای جدیدش😂😍

همین جا بهت میگم زهرا خیلی خوبی🤩

یکی از باحال ترین کارها روز اول مدرسه اینکه ببینی کیا رو می شناسی😂 من از این دسته آدما هستم به شخصا🤭🤪

واو و نازنین و مهسا جوری دیدمشون که عقل جن هم بهشون نمی رسه😂😍

مدرسمون هم خیلی باحاله و از محیطش خوشم میاد🙂😅خداروشکر

فاصله ی خونمون تا مدرسه حدودا ۲۰ دقیقس و برگشتنی خودم میام روزهای اول کلی ذوق و شوق این پیاده روی ۲۰ دقیقه ای رو داشتم ولی الان به یکی احتیاج دارم که من و برسونه خونه🙄😂

خوب از این به بعد در زمان های خالیم براتون از خاطرات امسال میگم😚

ممنون تا اینجا وقت تون رو در اختیارم گذاشتید🙏منتظر پست های جدیدم باشید😉

پ.ن:درس هاتون رو خوب بخونید محصل های نمونه🤗

پ.ن:تاریخ آپلود پستم چقدر رنده😄

پسندها (7)

نظرات (3)

HelenHelen
10 دی 00 20:21
😍 موفق باشین زینب جون

10 دی 00 20:55
سلام🥰💕
موفق باشید&hearts️💫
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 دی 00 0:21
سلام عزیزم خوبی؟
خیلی خوشحال شدم پستتو دیدم. 
انتخاب رشته ات رو بهت تبریک میگم. امیدوارم همیشه همینقدر شاد و موفق باشی.
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
سلام زهرا جان ممنون از لطفت😘😘😍
همچنین ارزوی موفقیت برای شما😘😘