❥زیـــنـــب❥زیـــنـــب، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
❤وبلاگ جونم❤❤وبلاگ جونم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
عشق جانم(✿ ♥‿♥)عشق جانم(✿ ♥‿♥)، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♪ دخــــــــمـــــلـــونـــ❁ـہ های مــــــن ♪

☆♬○♩●♪✧♩

به وقت صحبت...

1400/10/12 12:53
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای قشنگم🤗😍

نظرتون راجب یه چت دوستانه چیه؟😉

تو این چند ماه که نبودم دلم کلی براتون تنگ شده بود🙂

پس بیاید باهم کلی حرف بزنیم...

خب منتظر تونم رفقا😘

پسندها (9)

نظرات (8)

***asal******asal***
12 دی 00 20:35
سلام
***asal******asal***
12 دی 00 20:35
خیلی وقت بود نیومده بودی
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
بله درسته به خاطر اینکه سرم شلوغ بود😔🙂
***asal******asal***
12 دی 00 20:36
دلم برات تنگ شده بود
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
منم دلم برای همتون تنگ شده بود🤕😘
***asal******asal***
12 دی 00 20:36
خوبی؟
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
بله ممنون شما خوبی؟😘😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 دی 00 10:56
سلام عزیزم خوبی؟
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
سلام زهرا جون ممنون تو خوبی؟😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 دی 00 10:58
ما هم دلمون تنگ شده بود
چه خبر چی کارا میکنی؟
من که توی امتحانات به سر میبرم. تازه کمی وقت کردم بیام وبلاگ.
راستی زینب جون، رشته ریاضی اونطور که میگن سخت هست یا نه؟ من همیشه برام سوال بوده.
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
پاسخ
همش استرس درس و مشق و اینا رو دارم😶😔
من وسط امتحانات هستم😊به خاطر همین کم سر می زنم😉
نه سخت نیست فقط وابسته به علاقس اگه علاقه داشته باشی راحته☺️😍
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
19 دی 00 14:40
سلام میشه لطفا آنفالو کنین ؟